seni



salam
pakcik2 & makcik2 semua,
lega sngt2 setelah semua assignment dh submit kat encik pensyarah...
bkan main tension aku..
naik gugur sgala rambut2 ni.

ni ade sket kumpulan2 pic aku yang baru aku captured n edit!!!

Tadaaaaaaaaaaaaa
cover depan portfolio aku..
p/s: sila abaikan cadar tilam aku tu..


*cover depan tuk portfolio aku buat sesimple yg boleh.x nak nampak heavy & pack..

ni bahagian dalam portfolio, iaitu terbahagi kpd 2 bhgian :i)portfolio guru ii) portfolio kanak- kanak..

ok ni semua dalam kategori media kering..














lukisan yg kt atas ni aku pakai krayon n pensil 2b & 8b je..(aku conteng2 je)










pic kat atas ni semuanye tergolong dlm kategori media basah..iaitu gna water colour.





yg ni dlm kategori bahan asli.iaitu aku guna bunga2n dedaun..penat je aku kutip kat semak2 blakang kwsn unisel..




media campuran iaitu kombinasi media basah, kering,& media asli 






anyaman .aku buat menggunakan surat khabar lama n aku warna kan mengikut wrna kegemaran ku..."nice" aku suke yg ni..



yg ni origami iaitu lipatan kertas shingga menghsilkan bnatang2 yg comel ni mcm tuannye kn????
kerja kmplan: Diorama
ok next keje kmpulan..aku n member2 kumpulan, wat tajuk suasana hari raya di kampung...
k ni die hasil keje kteorg..









dri kiri: Intan Baiduri , Fatin Nur, Shah Adam, Jariah Jafar & Maria

 p/s: stiap lukisan yg ada kt atas 2 aku buat sendiri ok...


 ~~adios~~








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment