Fenomena Hanggittt

salam...
skarang ni aku ade kat swk..cuti sem katakan so knalah balik...kalau x balik nak nye mak aku mengamok btuka jd ijau, naya gak kang..kang die fkir aku ade sugar daddy kat KL..so sepanjang bcuti ni aku relax2 je..(relax la sngt) mana x nye aku kna bgn seawal 5pg tuk tlg mak aku kat kdai..mak aku ade bkak kdai mkn kt area tmpt aku tggl ni...so knalah tlg kalau x die x bg alaun kat aku ti...

k nak d jdikan cte ttg tjuk fenomena ni, kt swk ade Parabola tau..die mcm Astro gak tp yg ni piring die ala2 piring satelit...kalau korang cari parabola kt semenajung mmg x de...hanya sarawak je ade....



rancangan dlm parabola ni meliputi seluruh dunia kecuali Malaysia je...tp aku suke tgok rancangan indon...slain dri cite2 nye yg tah ape2 berita kat parabola menunjukkn kjadian yg real..maksudnye x de senset2 la...

skarang ni seluruh chanel indonesia hangat dgn cite "Sang POLISI" nyanyi lagu Chaiya- Chaiya..
mmg kalau kt malaysia polis 2 dh kna tindakan undang2, tp kat indon mmg digalakn,,siap ketua die minta mamat 2 nyanyi dpan die ag 2...


ni la die Norman angota polis Indonesia..

 ni satu ag rancangan yg sllu aku tgok..nama rancangan ni "UYA emang KUYA" yg ni aku suke.. org kna pukau n host die akan tanyakan sgala soalan kat die...smua rahsia2 akan terbongkar...korang tgokla sndri...best kot...

*sbnarnye ade bnyk ag...tp susah nak explain satu2...
*kang kalau laki aku keja kargoo aku bawa parabola ni balik Semenanjung.. ...
*kalau nak tgok korang serch la you tube...

k smpai sni je
  TAta..titi...tutu.....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment