Awak, die & saye

         some-ONE that i think i like him


Awak  die  & saye




Ini tentang hidup aku...aku m'genali seorang jejaka ni mllui Fb...die student kt UNI sme tmpt aku blajar...nak di jadikan crita aku knal die mase sem pertama aku kat sini ag ....kami mula berkawan n mule kelua bsama...stiap apa yg kami rasa akan di kongsi & diluahkan...senang cite aku mmg senang bekawan ngan die...aku blh bebas cakap ape je yg aku suke n rasa kat die..for example "u nape i rase u ni sengal sngt ek...u penah x rase kena cekik ngan i ?"  haaa..kire mcm 2 la...ayat yg biase aku gne ngan die boleh dikatakan kasaq sikit.......




kadang- kadang tu aku memang tak faham ngan perangai aku sndri...
kejap aku rindu kat die...kejap aku benci die...salah 1 sbb aku x suke die ialah die sllu mendesak aku....aku ni simple je...aku jnis yg  x suke dipaksa...aku suke wat something dgn kerelaan hati aku sendiri...tp tampa aku sedar aku tahu die pun tahu yg aku x suke perangai die yg sengal cam 2....tp dek kerana sikap n perangai die yg ske menyakat die ttp wat gak...mmg dasar sengal kan..i don't know why....shit kan this feeling....make me feel stress....now i try to forget about him...aku x nak die wujud dlm hidup aku ag..not for ever( tp boleh ke ha??)..aku nak gak jalani hidup ni mcm org biasa..tampa sbarang gangguan dri dia, awak, kamoo & mereka..






            ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment