Die yg bernama Ady Part 1


                salam semua,
 hari ni aku nak bercerita tntang seorang yg pnah hadir dlm hdup aku suatu ketika dahulu.nak dijadikan cerita aku knal dgn die dh hampir 3thn stgh hehehe.stlah skian lama aku n die x berkontek, smalam 10/1/11 merupakan tarikh keramat.aku try call n msj die...aku ingat die akn ignore aku.tp jawapan positif aku trima dri die...ok tampa membuang waktu n bcerita dgn lbih lanjut aku nak knlkan die kt korang smua..




           ttaaadaaaa....





hahaha....cam ne?? ade iras2 Tom Cruise x??  hahahaha...xde ckit pun kan atau mcm Rosyam Nor..ag la x de..(x blh belah je wt mke mcm tu...Bajet handsome la tu..Machoo kate die.hakhak..) tp hakikatnya mke toye ni la yg tlh baut hati & jiwaku tersiksa slama ni...

aku msih ingat ag kata2 pertama yg die luahkan mase aku 1st jmpe die dlu...die kate mke aku cam "Getah Spender"  kuang ajaq x mamat ni...suke ati die je kan...nasib bik la aku ni jnis yg x ambik ati...aku layan je prangai die yg tah ape2 tu...jnjji aku happy "n" die pun happy kan..


ha korang tengok la ni..perbezaan spender yg x seberape tu ngan muke aku yg cantik & cun ni...jauh panggang dari punggung kan..  =(




Banyak - banyak laki yg aku knl, spesis ni yg paling pelik dan ezotik. ok sekarang ni aku nak bg tau korang ape yg die pling suke dlm life ni:


1st:Die suke Shooping



die ni suke sngt shooping...n x dinafikan taste die ni tinggi gak la..haha...dri  hujung rambut smpai ke hujung kaki die nak perfect n ada brand...kalau korang x caye korang try la couple dgan die..haha..(x bleh de..aku dh COP, Aby aku pnye ok =p)




ha fesyen ni aku agak yg pling popular pd abad 2005-2008 (tak silap aku la)..
dh mcm mat salleh dh aku tgok gayenye...ok next photo plak

aby dgn fesyen kasual nye, rambut ala2 serabai..(sumpah mmg pelik mke aby mase ni)smpaikan aku pn x blh nak cam...tp not bad la kan taste die.....





 yg ni pulak fesyen ala2 pelakon yg dapat watak mati bini..skema giler mke die time ni...kalau aku ade depan die time ni, nak je aku tarik- tarik mulut die tu...ahakss...  






pic yg ni pulak nampak matang sikit berbanding pic yg  lain..ni latest pic la.badan pun nampak ketaq- ketaq sbb mase ni die dah start join gym..(sedap tu kalo blh gigit- gigit). mmg style die up to date la kan..(2 dri pandangan mata aku..)die bogel pun aku kate style.. tak tau la dari pandangan mate korang tu..bagi aku spesis yg bernama ady ni mmg menepati cita rasa aku...ahahaha....




2nd: KaSuT


ok next topic is pasal kasut...die mengemari menatang yg bernama kasut ni sejak lahir ag kot..hahaha....aku rase koleksi kasut die banyak kot.(kot je la) aku pun x pasti sbb aku x masok dlm bilik die n cek..kang kalau aku masook lain plak jadi.hihihi..ok berbalik ke pangkal jalan, die akan dapatkan benda alah ni sampai die dapat,ha otak korang mesti lambat + lembab bertindak kan..baru gune ayat up sikit dah pening. bia aku jelaskan Aby akan berusaha atau dalam erti kata lainnye "utuk beli kasut yg die idam- idamkan tu die sanggup buat ape je"...contohnye: die akan buat keje sambilan(tolong abg die jual potai kat chow kit)ha korang mesti x caye kan..mamat sehandsome aby jual potai.aku pun mule2 susah nak caye, tp aku ade bukti.(buktinye ada pada kuku- kuku jari die) hahaha ade kena mengena ke ha??? ah lantak la...lets continue babey....die nye kuku punyelah hitam(kotor pda hujung kuku)(la susah la nak explain)kalau x caye korang tanye member aku si FATIN ARIFIN..ha smpai ke tahap 2 sekali kan buah hati lama aku ni nak dapatkan menatang yg die suke ni...














nasib baik la koleksi "high heels" x de kan..kalau idak mmg konfuse mak nyah..tah- tah siang jadi Ady Joe then malam pulak transform jadi Ana Rafali...awwwwwww.. 







3rd: KERETA




mamat ni mmg giler sngt2 ngan kete...die blh spend kan beribu2 ringgit duit die kat kete die je... aku ingat ag die nak airbrush kete die tu ...aku rase dri awl thn 2010 smpaila raye tahun lepas bru siap n blh ambik...korang tgok la sndri antara kreta yg die tlh transformkan....





ni sebelum die airbrush jd mcm yg kat bawah ni...

yg ni the latest la...tahun 2010

dengan api2 nye..haha...kalau aku naik kete ni konferm aku suruh die bawak helmet satu tuk aku...nak sorok muke ni (heheh gurau je la b)..
                           
ha..ni la antara kegilaan mamat sorang ni..aku dh x tau nak cakap apa....okla...penat dah...aku ade opoiment ngan bebudak ptg ni...so aku kna gerak dlu...nak mandi jap...kang x comel plak kan... 
~~~adios~~~

         

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment